Гібрид, симбіоз або Beadseat

Диск Alcar hybridrad на автомобілі volkswageg

Серед модельного ряду сталевих дисків ALCAR STAHLRAD з'явилася новинка, яка, безперечно, зацікавить цінителів витонченного стилю, а саме модель HYBRIDRAD. Своїм дизайном HYBRIDRAD має вигляд десятиспицевого легкосплавного колеса, проте це тільки зовні. Насправді це міцне сталеве колесо, що виготовлено методом штамповки, а отже має всі переваги сталевого диску. Дизайн HYBRIDRAD буде прикрасою будь-якого авто і зглянеться багатьом шанувальникам автотюнінгу.
Диск ALCAR HYBRIDRAD спроектовано як beadseat конструкція, тобто

Lite tec технологія

дорнування або поверхневе зміцнення ободу колеса

Незаперечною перевагою легкосплавних дисків є (крім дизайну) їх відносно невелика вага у порівнянні зі сталевими. Мала вага колеса сприятливо позначається на керованості авто, плавності ходу, контакті з дорожнім покриттям і на довговічності підвіски. Ходове колесо з шиною складають основну частку безпружинних мас автомобіля, отже зниження їх ваги вкрай важливо. Проте природна крихкість алюмінієвих сплавів ставить перед технологами та інженерами непрості завдання. Пори в литві значно знижують міцність готового виробу будучи концентраторами напруги.

Технологія безпечних шин RunFlat

Шина із застосуванням технології RunFlat

RunFlat (плоска їзда) слід розуміти як "їзда на спущеній шині".
Технологія RunFlat передбачає посилення боковини і широке бортове кільце шини.
Традиційна шина при проколі під час руху здувається, повністю просідаючи під вагою автомобіля. Сплющуючись між диском і дорожнім покриттям шина швидко продавлюється, стирається, зміщується на диску. Посилені боковини запобігають зміщенню шини на ободі диска і утримують вагу авто від повного просідання при втраті тиску. При цьому динамічні системи безпеки (такі як ABS, ESP, DSC, CBC і т.д.) залишаються працездатними.

Ребрендінг KFZ Stahlrad

Ребрендінг KFZ Stahlrad на нове ім’я ALST (ALCAR Stahlrad)

Холдінг ALCAR, власник торгового бренду KFZ Stahlrad, прийняв рішення щодо перйменування торгової марки “KFZ STAHLRAD” у “ALCAR STAHLRAD”. Починаючи з осені 2014 року, по мірі виготовлення нових партій дисків, поступово буде змінено все маркування на новий бренд. Позначення артикулів при цьому залишиться незмінним. Як сказано у листі, адресованому до ТОВ МЕТРО-ПРИНТ: " ALCAR HOLDING GmbH цім листом повідомляє, що в групі компаній ALCAR HOLDING є зміни і нам приємно подати на Ваш розсуд логотип нової торгової марки ALCAR STAHLRAD, що точніше підкреслює нашу головну спеціалізацію у відношенні з нашими замовниками, постачальниками та партнерами. Назва торгової марки ‘‘KFZ STAHLRAD” та логотип (скорочено “KFZ”) будуть замінені новою назвою “ALCAR STAHLRAD” та логотипом (скорочено “ALST”) для сталевих коліс.

Підбір шин та дисків

Колесо у зборі - конструктивні елементи з’єднання

Виконуючи підбір шин та ходових коліс (дисків) допускається відхилення ширини ободу колеса на 0,5-1 дюйм у порівнянні з величиною, розрахованою за формулою B = A х (0,7....0,75), де B - ширина диска; A- ширина профіля шини. Зменшувати ширину обода можна на 0.5 дюйми, збільшувати - на 1 дюйм. Посадочний діаметр ободу колеса мусить точно відповідати монтажному діаметру шини.
Використання як дуже широких, так і дуже вузьких дисків (відносно ширини профіля шини) небажане: при цьому порушується базовий профіль шини (боковини або стиснуті закраїнами обода, або разтягнуті на ньому), що призводить до погіршення характеристик їзди - реакція на поворот, курсова стійкість, бокова жорсткість.

Таблиця відповідності шин та дисків

Колесо ходове - конструкція

Колесо ходове - конструкнивні елементи, термінологія,тонкощі подбору.

Колесо ходове (або автомобільний диск) конструктивно складається із двох частин:

  • Диск - центральна частина колеса із отворами для встановлення на ступицю та кріплення, за допомогою якої ходове колесо прилягає до ступиці автомобіля (позиція 1 малюнку);
  • Обід - циліндрична частина колеса спеціального профілю, яка розташованя зовні диску та призначена для встановлення шини (позиция 2 малюнку);

За способом з'єднання диску з ободом розрізняють нерозбірні, складені та бездискові конструкції ходових коліс:

  • Нерозбірне колесо - диск і обід з'єднані поміж собою зварюванням (сталеві штамповані диски), або початково є цілісною конструкцією (наприклад  литі або ковані диски);
  • Складене колесо - диск і обід конструктивно кріпляться поміж собою болтовим або клепаним з'єднанням;
  • Бездискове колесо - дискова частина колеса відсутня, її роль виконує ступиця автомобіля; обід у цьому випадку кріпиться до ступиці автомобіля за спеціальні провушини на внутрішній частині ободу (прикладом може слугувати диск для автомобілів ЗАЗ 1102 "Таврія").
Підписатися на Алькар Україна RSS